Bonus na 5000 dni

Temat na forum 'Zbiór aktualizacji i pomysłów' rozpoczęty przez użytkownika warrriat, 15 sierpnia 2020.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. warrriat

    warrriat User

    W nawiązaniu do obecnie występującego eventu związanego z 5000 dni darkorbit wpadłem na pomysł nagradzający starych lojalnych graczy. Każdy gracz dostawałby nagrodę w zależności od daty rejestracji konta. Przykładowo gracz mający 3303 dni(jak ja) otrzymywałby 3303 uri, 3303 cbo, 3303 rsb. Myślę, że byłby to dobry ukłon w kierunku graczy z długim stażem.
     
  2. Wszystko pięknie.Boty mają dostać dodatkowo jeszcze jakieś dodatkowe nagrody Twoim zdaniem? Gram od 2008 roku i mam ledwie ponad 7k godzin w grze.Jak widzę,że ktoś ma ponad 20k godzin to dla mnie przynajmniej jest powód do perma (nie dodatkowych nagród) :p
     
  3. warrriat

    warrriat User

    Wielce szanowny kolego prosiłbym cię o przeczytanie ze zrozumieniem. Nigdzie nie masz napisane, że byłoby to zależne od ilości przegranego czasu a jedynie od daty założenia konta.
     
    rrr-roger500-rrr lubi to.
  4. -porty7-

    -porty7- User

    tak się zastanawiałem "jak można w tą gre grac 32k godzin" no ale przypomniałem sobie że to jest bot orbit.
     
    kris0211. lubi to.
  5. Ankalagon

    Ankalagon User