│†│CΘNΔN│†│PL│

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika │†│CΘNΔN│†│PL│, 17 stycznia 2017.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

  1. Witam wszystkich. :)


    Niektórym osobom bardzo zależało na tym, abym założył temat o sobie - zwłaszcza pewnej byłej CM-ce :D - dlatego też oto i on.


    Mam na imię CONAN, mój wiek mieści się w przedziale 25-35 lat :D, mieszkam w woj. zachodniopomorskim - prawie nad morzem.

    W Ciemną Orbitę gram od 2008 roku :eek:, od zawsze na EIC.
    W grze najbardziej lubię produkować 'precyzje rakiet'. Mam ich już blisko 5100. :D


    Lubię Ragata, Anielicę, Niegrzecznego Koteczka, psychopatkę, Pana Technologa, lindziora oraz siebie. Mam już więcej niż początki SKS-u, dlatego nie wymienię każdego.
    Z ekipy Astrala oraz Matroza. Orzeł i Żbik też ujdą. :p

    Kiedyś dużo pisałem na starym forum jako 'muzykolog'. To dawne czasy, ale było fajnie. :oops:


    To chyba tyle. Reszta wyjdzie w trakcie. :rolleyes:



    ...a 20.08. OGŁASZAM DNIEM BEZ BANA. :D
     
    Ostatnie edytowanie: 3 listopada 2017
  2. Pamiętam Pana muzykologa :p pochwalony :)
     
  3. BA_Matroz

    BA_Matroz User

    Myślałem, że się nie doczekam w swoim życiu twojego tematu na forum :eek:

    PS. Zapomniałeś o bardzo istotnej rzeczy jaką jest numer buta :rolleyes::oops:
     


  4. Czyli kolega też weteran. :) Pochwalony również. :D





    Raz już miałem, ale szybko dokonał żywota. :cool:

    Skrzywdzono mnie wtedy i dopiero niedawno zdołałem pozbyć się tej traumy. :oops::p



    Przykro mi, ale buty to nie jest mój fetysz. :D
     
  5. BA_Matroz

    BA_Matroz User

    Mam nadzieję, że teraz tak nie będzie :eek: