Pomoc techniczna Dziwna blokada

Temat na forum 'Pytania ogólne' rozpoczęty przez użytkownika ●CzoheR●, 12 lutego 2024.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. Od 4 dni zmagam sie z dziwna sytuacja . Mam zablokowana mozliwosc gry nie moge sie zalogowac podczaa uruchamiania gry na ekranie mam taki o to komunikat :
    Error Polaczenie z serwerem zostalo przerwane .
    Pisalem do Supportu i nic zadnej informacji co sie dzieje , zadnej informacji do kiedy bedzie trwac ta awaria . Gram w te gre od 2009 roku jak do tej pory jedyny klopot jaki mialem to brak czasu na gre , teraz nie wiem co mam o tym sadzic i dokogo sie zwrocicz prosba o pomoc
     
    *FAJNIE*BYŁO* lubi to.
  2. Jakiś czas temu był problem z zalogowaniem się przez tytuły, spróbuj może zdjąć tytuł obecnie używany, może coś ruszy
     
  3. Prubowalem wszystkiego. Narazie chyba musze czekac na Support nie wiem co mam robic i troche sie wkurzam . Nikt nie udzielil mi zadnej informacji . Gram od 2009 roku nigdy moje konto nie bylo banowane , nigdy tez nie uzywalem jakis Botow poprostu jestem szarym graczem ktory che sie bawic przy grze .
     
  4. ^^MaG^^

    ^^MaG^^ User

    W dniu dzisiejszym gram 4 godziny z przerwami na kawę,po tym czasie tniecie mi nagrody za npc,a na mapach 98% procent botów zbiera sobie skrzyneczki bonusowe...Chciałem się zapytać czy tak to ma teraz wyglądać...brak motywacji i oszustwo...po zakończeniu zabawy relog i wyłączenie peceta u mnie,u nich szampan i 24 h na dobę latanie na procesorze...pozdrawiam:(
     
  5. pomoc techniczna to zenada
     
    *FAJNIE*BYŁO* lubi to.
  6. TL_Eviana.

    TL_Eviana. Team Leader Team Darkorbit

    problem zgłoszony do programistów.