Jackpot

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika Piotro, 8 września 2017.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Piotro

Piotro User

Jestem nowicjuszem. Co to Jackpot i do czego służy euro ?

2. Generalnie Jackpot i euro to po prostu EURO JACKPOT, czyli jedno i to samo ;) Zbiera się ze skrzynek bonusowych do max 10 tysięcy. Co można z tym zrobić? Na dzień dzisiejszy już kompletnie nic. Kiedyś odbywały się bitwy JACKPOT, w których to można było wygrać sumę EURO jakie się uzbierało na swoim koncie, jednak za sprawą oszustw wycofano ten "event" i teraz można się jedynie jemu przyglądać :)
    W skrócie można je tylko zbierać i na nic go nie wydasz - służy jako ozdoba, wypychacz w bonus boxach.

pl12356 lubi to.
  3. Piotro

Piotro User

Serdeczne dzięki

4. Hej. Jeśli gram i latam zbieram bonusy wyskakują te euro np. 0,25 , 0,75 , 0,50 lub 1 euro uzbiore do 10 tysięcy euro to będę miał te 10 tysięcy w od BP czy już nie dadzą?
    Bo wiadomo kiedyś były Jackpot Arena i zrozumiem bitwa i wygrało się dostało się kilka hajs z Euro. A teraz jak się uzbierze 10 tysięcy to trzeba zgłosić do BP, że moje konto już ma pełne 10 tysięcy ? bo teraz ja nie wiem czy opłaca się czy nie i jak to ogóle działa?
    Dzięki za odpowiedź! :)

5. Kiedys dzialalo to tak ze tyle ile zebrales euro i wygrales euro arene to tyle dostaniesz na konto :) (Bankowe)

6. A zbieranie bonusy i będzie 10 tysięcy euro to dostane kase od BP ?

7. MOD_Moth

MOD_Moth User

Kiedyś były organizowane bitwy i to była główna nagroda.

Pozdrawiam,
    MOD_Moth

8. kris0211.

kris0211. User

Nie. Musiałbyś wygrać JPA, tyle że JPA od dłuższego czasu nie ma :)