Jak działają dokładnie wrota

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika mchead, 5 lutego 2019.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. mchead

mchead User

Witam

Jestem początkującym graczem z dość słabym ekwipunkiem, a dokładnie:
    G-Enforcer
    3 lf-3
    16 Spectral Lancer II
    Osłonki 2x B02, reszta B01
    Wyrzutnia Hellstorm 2
    Ostatnio nabyty P.E.T. z mechanizmem do zbierania surowców (do zbierania palladium)

Piszę tego posta ponieważ nie wiem jak dokładnie działa farmienie wrót. Wiem jakie nagrody sie z nich dostaje i co potrzeba zrobić żeby takie wrota złożyć. Nie wiem jednak jak to wygląda po złożeniu wrót tzn. czy po wykonaniu ich trzeba je składać na nowo czy moge je robić w kółko? Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi szukając po istniejących tematach na forum.

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie wrota najlepiej składać na początek mając taki ekwipunek jak mój. Niektórzy gracze twierdzą, że najlepiej najpierw złożyć Zete do farmienia Havockow. Ma to sens ale nie wiem czy to sie sprawdzi w moim przypadku jeżeli mam taki ekwipunek bo nie wiem czy dam rade je przejść. Może lepiej składać na początek A/B/G?

2. shadow731

shadow731 User

Wrota po ukończeniu trzeba składać na nowo. Co do wrót, najłatwiejsze są wrota zeta i dla Ciebie najbardziej opłacalne (havocki, CCD, klucze)

mchead i MOD_TORO lubią to.
  3. Adalon

Adalon User

Zeta poziomem trudności jest łatwiejsza nawet od Alfy (szczególnie że nie masz Kamyka na Pecie) i szybciej je złożysz (A/B/G składasz jednocześnie i aby uzbierać A wyjdzie Ci więcej energii niż na Z)