Jaki statek kupić na początek?

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika Konradoo, 5 listopada 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Konradoo

Konradoo User

Witam,
    Mam zamiar kupić statek za 250k uri jak najsilniejszy i nie wolny.
    Jestem dość początkującym ale można powiedzieć, że mam 250k uri, i wolę wydać na statek ( dość nie typowe) niż na lf3 czy irysy. Wiem,że to mniej opłacalne ale chcę zrobić coś nowego i oryginalnego, i odrazu zakupić lepszy statek.
    Zastanawiam się nad Aegisem oraz desingami do golca po 250k, który powinien być najlepszy?

2. MOD_Bedril

MOD_Bedril Guest

Dla początkującego lepszym rozwiązaniem jest Aegis :)

Pozdrawiam
    MOD_Bedril

3. lacosta

lacosta User

250k uri ? to już masz 25 lf3 za uridum albo bo2 , ja bym to przemyślał.

4. polecam design solance :>
    a dla pro Spectruma

5. Witam.

Faktycznie coś nowego :rolleyes:. Jeżeli faktycznie chcesz dobry statek, a masz słabe wyposażenie to albo vega (byś miał szanse uciec, a ona jest szybka) albo aegis (byś również miał szansę ucieczki dzięki ładowaniu hp i osłon). Trzeba pamiętać, że żaden z tego zarobek skoro podczas bicia aliena tracisz amunicję, a wpada lepszy gracz i Cię "wysyła na bazę". Wtedy zostajesz bez bonusu. Jednakże oba statki mają tylko 10 slotów na lasery co oznacza, że alieny będziesz musiał nieco dłużej bić.

Pozdrawiam
    MOD_Czarodziejka

6. **skibi**

**skibi** User

jezeli jestes poczatkujacym graczem polecam vege + najlepsze napedy ,

7. kris0211.

kris0211. User

Polecam wejść kiedyś na testowy. Tam możesz sobie wypróbować statki (na start jest 200k uri) :)
    A oczywiście temat:
    Latasz po 1 gali - leonek