Klient 3D i Ustawienia Optymalne

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika robertpiechowski, 31 października 2016.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Witam Pilotów

Posiadam PC z takimi osiągami:

Procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+, 2605 MHz
    RAM: 2 GB
    Karta Wideo: GeForce 6150 LE [Obsługuje 3D]
    Windows 7 Home Premium 32-bitowy

Nie znam się zbytnio na tym, to najważniejsze info o systemie i kompie ale jeśli ktoś się zna mogę pełny raport z EVEREST Home Edition przesłać.

Moim problemem jest, co musiałbym zmienić / dokupić do mojego PC aby gra na kliencie 3D działała płynnie chociaż na ustawieniach średnich grafiki gry którą mamy w ustawieniach.
    Gram na Chromium - jak narazie to najlepsza dla mnie przeglądarka.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

2. Tak poważnie to nie obraź się ale karta graficzna to do kosza od razu :)
    256MB pamięci przy obecnym kliencie to nawet najmniejszego minimum nie spełnia :) , sam mam karte 1GB a jak wlecę we wrota to FPS spadają do 15...
    Procesor też nie zachwyca, ale w ostateczności mógłby zostać. Ale jeśli chodzi Ci o płynne działanie przy średnich ustawieniach to komp do wymiany cały bo w pojedynczy podzespół się nie ma co bawić :)
    Niestety wszystko idzie do przodu więc jeśli teraz kupisz kompa za 2k zł to pewnie za 2-3 lata już będzie przeciętny tylko...
    Ps. Patrzę na Twój RAM jeszcze... sam system Win7 bierze ponad 1GB, DO ponad 0,5GB więc zostaje Ci ledwo co 0,5GB a to stanowczo za mało, obecne minimum to 4 GBtak samo jak dla samego Win7