נαк●ту●ℓє¢ιѕz

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika RONDO13, 9 listopada 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. RONDO13

RONDO13 User

Siemka.;) Mój nick w grze נαк●ту●ℓє¢ιѕz.:)
    Gram w Darkorbit od 2 lat na niezbyt już zaludnionym serwerze pl2 w firmie EIC . Mam obecnie 19 level i nie nastawiam się na szybkie wbijanie leveli.:p Uwielbiam męczyć CM-ów i SCM-ów na czacie.:D:pJak narazie nie latam w żadnym klanie.:cool:Mam na imię Krzysztof i mam 16 lat .:oops:Mieszkam w Opolu i tam też się uczę. Interesuję się Formułą 1 wręcz ją uwielbiam.:cool:Lubie sport a w szczególności pływanie.:DInteresuję się motoryzacją i lubię bywać wystawach aut z zabytkowych.:rolleyes:

Ostatnie edytowanie: 29 marca 2015
  2. Witam Cię :D dobrze mnie znasz ^^
    Też uwielbiam pływać ^^
    ;)

3. MOD_Davidian

MOD_Davidian Guest

Witam oficjalnie na forum.

Pozdrawiam
    MOD_Davidian

4. Troszku już z Nami tu jesteś i w końcu założyłeś temacik więc teraz tak oficjalnie mogę powitać ;). Nadal zachęcam do aktywności i żeby tu do swojego wątku nie zapomniał zaglądać :rolleyes:.

Pozdrawiam
    MOD_Czarodziejka

5. RONDO13

RONDO13 User

Jeszcze tutaj pilnuje swojego wątku. :)

6. To dobrze ;). Ja tu będę mieć oko czy zagląda :rolleyes:.

7. RONDO13

RONDO13 User

Ja także witam.;)
    Już mnie tu ktoś pilnuje. :eek::eek:

8. Witaj Lecisz :p Na następnej piłce też mnie będziesz tak gonić? :D

9. RONDO13

RONDO13 User

No oczywiście że tak. :D:D

10. Ja Ci dam :D Spowalniacza na czoło i rura przez TP :d

11. RONDO13

RONDO13 User

E tam na piłce okazjonalnie jestem niestety.:cool: