PROGRAM

Temat na forum 'Archiwum reszty' rozpoczęty przez użytkownika dariusz, 26 maja 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. dariusz

dariusz User

Witatam chcę przedstawić sytuację z wczoraj mapa 3-6 godz od 18 -21 , mianowicie gracze z klanu onyx ,mmo serw pl2 bezczelnie latają na programie namierzającym , a stabilna osłona u niektórych członków tego klanu trwa UWAGA 10 sek , poza tym , widzę że wychaczanie zawsze trafia w statek nigdy w alieny mimo że tam mnóstwo protek i krystalinów i tych z ewentu , przecież to już tragedia jest konto mam na full gram od 7 lat widzę co się dzieje , czemu nie wprowadzicie tego skanu który był wcześniej ? .Przez jakiś czas był spokój , a teraz ?. Nie jest to tylko zauważone przez mnie .Po za tym proszę o uważne sprawdzenie kont przed przyznaniem nagród ewentowych ,gdyż co niektórzy nabili sobie celowo na tych samych statkach po kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy .

2. Andromeda5

Andromeda5 User

Daremny trud, to nie wina tych nieuczciwych graczy tylko Producenta Gry. Od tylu lat Wszyscy wiedzą, że jak da się możliwość oszukiwania to gracze to zdobią.
    I w "Evencie Plaga" BP założyło z góry ze wygrają go w dużej mierze nie uczciwi gracze. Przecież gdyby Event był przeznaczony dla uczciwych graczy zostały by wprowadzone ograniczenia np:
    - konto zbite na mapie x-1 nie będzie uwzględniane w rankingu Plaga;
    - maksymalnie tego samego gracza można będzie np. ubić 10x na dzień do rankingu Plaga;
    Proste ograniczenia a wyeliminowały by w dużej części oszustów.